15 september 2023

ANWB-AUTOMAATJE

ANWB AUTOMAATJE.

Ben je zelf minder mobiel en voor jouw vervoer afhankelijk van anderen? En moet je daarvoor teveel thuisblijven?

Met ANWB AutoMaatje kom je weer onder de mensen.

Dit is een vervoerservice waarbij vrijwilligers minder mobiele plaatsgenoten op verzoek vervoeren. Vrijwillige chauffeurs gebruiken daarvoor hun eigen auto. Er wordt een kleine onkostenvergoeding gevraagd per km.

Het vervoer beperkt zich niet tot een bezoek aan ziekenhuis, dokter of fysiotherapeut, maar ook leuke doelen, zoals een bezoekje, naar de kapper of gezellig winkelen. Om gebruik te maken van deze dienst, neem je contact op met ANWB AutoMaatje ’s-Hertogenbosch,

tel. nr. 073-3034626 van 09.00 uur tot 13.00 uur. Of kijk op de website www.automaatjedenbosch.nl    Wil je een rit maken? Vraag dan minimaal 2 werkdagen van tevoren aan.